FAQ


Account

Als u een eerste bestelling doet, kunt u een klantaccount aanmaken bij 365 Amsterdam. Wanneer u een account heeft kunt u rechts boven in de site inloggen of als u al ingelogd bent naar uw accountpagina gaan. Hier kunt u voortaan uw gegevens en voorkeuren wijzigen, bestellingen en facturen inzien, gekochte bestanden zoals e-books en audioboeken downloaden en online trainingen starten.

Bestel in 5 stappen

  1. 1Zoek het product en klik op de knop ‘Bestellen’. Klik op ‘Verder winkelen’ als u meer producten wilt bestellen.
  2. Als u klaar bent met bestellen, klikt u op ‘Bestelling afronden’
  3. Vul uw gegevens in of log in als u al een account heeft.
  4. Selecteer de betaalwijze, wijzig eventueel uw factuur- of afleveradres.
  5. Klik op ‘Bestelling plaatsen’ als de bestelling klopt.

U krijgt op het scherm en per e-mail een bevestiging van uw bestelling. Uw producten en de factuur worden vervolgens naar u opgestuurd.
Wij leveren uitsluitend op adressen in Nederland aan klanten die in Nederland gevestigd zijn. De getoonde prijzen van de producten zijn inclusief BTW, tenzij specifiek vermeld staat dat de prijzen excl. BTW zijn.

Verzendkosten

Wij leveren uitsluitend op adressen in Nederland aan klanten die in Nederland gevestigd zijn.

Bestellingen boven de € 20,- worden gratis verzonden. De verzendkosten per bestelling tot € 20,- zijn € 2,95

Als u een fysiek product bestelt, wordt deze verzonden via PostNL.

Verzending

Bestellingen die op werkdagen voor 23:00 worden geplaatst en leverbaar zijn, zullen diezelfde dag nog worden verzonden.

Wij leveren uitsluitend op adressen in Nederland aan klanten die in Nederland gevestigd zijn. We leveren derhalve ook niet in België. Daar worden geen uitzonderingen op gemaakt.

Uw pakket wordt verzonden via PostNL. De levertijd is normaliter 1 dag, PostNL levert ook op zaterdagen. In het pakket zit tevens de factuur met BTW-vermelding. De prijzen van de boeken zijn inclusief BTW.

Kleine pakketten versturen wij als brievenbuspost. Als een bestelling niet door de brievenbus past, verzenden wij hem als pakket.

Niet thuis:
Als u niet thuis bent wanneer de postbode uw pakket bezorgt, kunt u het pakket ophalen bij de het dichtstbijzijnde PostNL-locatie. De postbode doet dan een briefje in uw brievenbus met het adres van deze PostNL-locatie.

Leveringstermijn

De meeste bestellingen die op werkdagen voor 23:00 worden geplaatst zullen diezelfde dag nog worden verzonden. Als een boek onverwacht niet op voorraad of uitverkocht is, ontvangt u hierover een e-mail binnen 5 dagen na het plaatsen van uw bestelling. Als een product tijdelijk niet leverbaar is, sturen wij binnen 5 dagen een e-mail met de verwachte levertijd. Als u vooruitbetaald heeft met iDeal, krijgt u uw geld binnen 14 dagen terug.

Retourneren

Garantie
Voor alle artikelen die u bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Wanneer u een artikel ontvangt waarbij dit niet het geval is, bieden we u zo snel mogelijk een passende oplossing.

Herroeping
Als u consument bent en een aankoop doet, heeft u het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het product fysiek in bezit krijgt. De herroepingstermijn verstrijkt bij de aanschaf van diensten 14 dagen na de dag waarop u de dienst heeft gekocht. Het herroepingsrecht geldt niet voor aankopen door zakelijke gebruikers.

Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post of e-mail) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen. U kunt gebruik maken van het Europees modelformulier voor herroeping. Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.

Na herroeping heeft u nog 14 dagen de tijd heeft om de producten terug te sturen.

Redenen voor retourneren
Redenen om een product retour te sturen:

  • het is beschadigd;
  • het is een misdruk.
  • het is te laat geleverd;
  • u heeft het niet besteld.
  • u heeft het verkeerde besteld;
  • het voldoet niet aan uw verwachting (het zogenaamde herroepingsrecht).

Retourverzending

Voor uw retourverzending gebruikt u het volgende adres:

365 Amsterdam
Antwoordnummer 500
Emmaplein 8
1075 AW Amsterdam

Wilt u het volgende meesturen?

  • een kopie van de factuur
  • het product dat u retour stuurt
  • de reden van uw retourzending (optioneel), dit helpt ons om onze dienstverlening te verbeteren.

Kosten voor het retourneren zijn voor uw eigen rekening. Retourzendingen zijn voor eigen risico. Dit houdt in dat 365 Amsterdam niet aansprakelijk is voor het zoekraken of voor beschadiging van retour gestuurde artikelen.

Afhandeling
Na uw herroeping krijgt u zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen uw aankoopbedrag (inclusief verzendkosten heenzending) teruggestort op uw rekening. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht.
Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. U bent aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen. Afhankelijk van de reden om een product retour te sturen, kan deze bestaan uit:

  • een vervangend exemplaar toezenden;
  • de factuur crediteren;
  • het factuurbedrag (inclusief verzendkosten heenzending) of de prijs van het product terugstorten. Dit zullen wij zo spoedig mogelijk doen, en uiterlijk binnen een termijn van 14 dagen

U bent alleen gehouden de eventuele kosten te betalen voor online trainingen / seminars tot het moment van ontbinding.

Vragen?
De klantenservice is maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 16:00 uur bereikbaar op. U kunt mailen naar info@365amsterdam.nl.

Korting grote bestellingen

Bij bestelling van meerdere exemplaren van dezelfde titel ontvangt u bij de meeste boeken onderstaande kortingen:

  • 5% korting bij 10 - 29 exemplaren
  • 10% korting bij 30 - 99 exemplaren
  • 15% korting bij 100 of meer exemplaren